.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه چالوسی ها برای مهمانان نوروزی

به ابتکار فرماندار چالوس برای نخستین بار جلسه مشترک مدیران هتل ها و مسئولین ادارات چالوس برگزار شد.

در این جلسه که به مدت 2 ساعت به طول انجامید بر میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و رفع نواقص و تقویت نکات مثبت سال گذشته تاکید شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چالوس،نوشهر گفت: مسئولان مربوطه باید از نصب چادر از سوی مسافران در ورودی چالوس جلوگیری کنند.

سید علی اصغر موسوی بیان داشت: این جلسه اولین بار است که به این صورت در سطح استان مازندران تشکیل می شود که از فرماندار به جهت اهمیت دادن به موضوعات گردشگری تقدیر و تشکر را دارم.

وی در ادامه بیان داشت: سوخت هتل های مناطق کوهستانی مانند کلاردشت نیز تامین شده است و به زودی به آنها داده می شود تا بتوانند خدمات خوبی را در نورورز ادامه دهند.

موسوی تاکید کرد:ادارات و نهادها همکاری خوب و نزدیکی با واحد های گردشگری دارند و امیدواریم این همکاریها بیش از گذشته باشد.

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چالوس اظهار داشت:برنامه ریزی های لازم و نشست های مختلف با واحدهای گردشگری و... جهت پذیرایی و میزبانی خوب از مسافران نوروزی برگزار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چالوس نیز در این جلسه گفت: همزمان با نورورز 12 مرکز ایستگاه پلیس جهت برقراری امنیت در نزد مسافران در این شهرستان راه اندازی می شود.

سرهنگ علی فقیه ادامه داد: انتظاری که از مدیران هتل ها داریم این است که لیست مسافران خود را به اداره اماکن عمومی ارسال دارند تا اگر مورد مشکوکی مشاهده شد برخورد شود.

وی در ادامه اظهار داشت:پلیس همچون گذشته آماده ارایه خدمت به هموطنان می باشد و در ایام نوروز نیز در آماده باش کامل قرار دارد .

شهردار مرزن آباد نیز در این جلسه گفت: جاده چالوس در جذب توریست دارای طرفیت بالایی است و نیاز است تا در این زمینه سرمایه گذاری شود.

جعفر ردایی اظهار داشت:ارایه خدمات مطلوب و افزایش کیفیت یکی از درخواستهای مهم از هتل داران و مسئولین پذیرایی مسیر کندوان است.

وی در ادامه اظهار داشت:در مسیر جاده کندوان هتل و اماکن اقامتی بسیار کم است و نیاز است جهت رفاه حال بیشتر مسافران اقداماتی بعمل آید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس گفت: در ایام تعطیلات بخصوص نوروز دست فروشان زیادی به این شهر می آیند که ضروری است جمع آوری شود.

شهرام شکرزاده بیان داشت:پارک های چالوس از نظر بهداشتی دارای نواقصاتی هستند که ضروری است در بهبود آن اقداماتی صورت گیرد.

وی ادامه داد:در این ایام بعضا مشاهده می شود وسایل با تاریخ گذشته و غیر بهداشتی در بعضی از واحدهای صنفی عرضه می شود که پیشنهاد می گردد نیروی انتظامی در پلیس راهها از ورود آنان جلوگیری کند.
شکرزاده در پایان گفت: در احد های پذیرایی تمامی پرسنل باید کارت بهداشت داشته باشند.

در این جلسه مدیران هتل ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار بابت برگزاری این جلسه با حضور مدیران دستگاههای دولتی شهرستان برای نخستین بار مشکلات خود را مطرح کردند.

فرماندار چالوس نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه چالوس باید برای دیگر شهرها الگو باشد گفت: همه دست اندرکاران شهرستان باید به دنبال فعالیت های جدید و نو باشند تا الگویی برای دیگر شهرها باشیم.

سید قدیر رضایی بیان داشت: مدیران هتل ها و رستوران ها از توانمندی بالاتری از دیگر مدیران دستگاههای اداری برخوردار هستند زیرا آنها با افراد مختلف و فرهنگ های متفاوت در ارتباط می باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: چالوس به لحاظ اینکه در جایگاه وسیع و بلندی قرار دارد باید در هر عصر و زمانی فعالیت های زیربنایی و توسعه ای در این شهرستان اجرا شود.

رضایی در ادامه اذعان داشت:امروز چالوس در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و این نتیجه وحدت و همدلی است که در بین مدیران و مردم شهرستان وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: میراث فرهنگی باید از فعالیت واحدهای غیر مجاز جلوگیری کند و ادامه فعالیت آن واحد ها در شان و شخصیت این شهرستان نیست.

رضایی خاطرنشان ساخت:چالوس نوروز سال گذشته در جذب گردشگر رتبه اول را به خود اختصاص داد و این نشان دهنده این موضوع است که مردم چالوس میزبانی خوبی برای مسافران بوده اند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی چالوس بیان داشت:چالوس نیاز مبرم بر استقرار اداره گردشگری مستقل مانند دیگر سازمانها در چالوس دارد و در این زمینه معاون سازمان گردشگری قول مساعد دادند تا در آینده نزدیک شاهد استقرار این اداره با چارت جدید سازمانی در چالوس باشیم.

وی تصریح کرد:مدیران هتل ها تلاش کنند تا در ایام نوروز میزبان خوبی برای مسافران باشند تا بازهم این شهرستان بتوانند خدمات قابل قبولی همچون گذشته ارایه دهد.

رضایی بیان داشت: به همه ادارات و نهادهای چالوس تاکید شده است تا همکاری لازم را با مدیران هتل ها داشته باشند تا شرایط برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی مهیا شود.

گفتنی است با دستور فرماندار مقرر شد این جلسات به صورت ماهانه از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان برگزار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 اسفند 1389
خوشا بحالتان آنقدر مسئولین گیلان بی عرضه اند که شما توریسم گیلان را می برید مازندران مفت شستتان !!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.477 seconds.